Arne x3 e83 Skrevet Januar 15 Skrevet Januar 15 Noen som har vært borti et slikt problem. Feil ligger ikke i lykter eller modul. Modul er byttet og nå har jeg koblet ut hendel for blinklys og dimming. Kan kjøre i flere dager uten at dette skjer men ut av det blå finner bilen på å aktivere selv.
///FredriK.S Skrevet Januar 15 Skrevet Januar 15 Husker ikke om det var forran eller bak. Men skift høydenivåsensoren 😉 Mener at der er den forran (venstre side) Arne x3 e83 reagerte på dette 1
Arne x3 e83 Skrevet Januar 15 Forfatter Skrevet Januar 15 (endret) Takk for tips👍Høres rart ut at det kan være høydesensor, men skal sjekke det, da det var registrert feilkode på begge sensorene ved den ene utlesingen jeg hadde av feilkoder. Samsvarer jo også med at det er ofte dette skjer i mildvær/regnvær.. Nå står det i en brukt Lysmodul som ikke er kodet inn da den fungerer likt med den orginale. Endret Januar 15 av Arne x3 e83
///FredriK.S Skrevet Januar 15 Skrevet Januar 15 Ja, det er en snodig sammenheng. Jeg har tidligere jobbet på bilia i 13år. Husker vår master teknikker sa at han feilsøkte i timesvis førstegangen han hadde en e83 med den feilen inne. Arne x3 e83 reagerte på dette 1
Arne x3 e83 Skrevet Januar 17 Forfatter Skrevet Januar 17 Da var nok dette helt korrekt Fredrik. Fant en liten sprekk i fremre høydesensor.. Tusen takk for et supert forslag.. Kjører med denne avkoblet nå, og foreløpig har det ikke vært registrert noe feil på lysaktivering. thansen og ///FredriK.S reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå