Kennyboi92 Skrevet Februar 17 Skrevet Februar 17 Hey! har problemer med aktiv styring og mistenker at det kan være pga for lite servo olje i tanken, dip sticken er knusk tørr 😅 På tanken står det CHF11S only, er det noen som vet om jeg kan bruke biltema sin CHF olje? Legger ved lenke: https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/motorolje/giroljer/servostyringsolje-chf/servoolje-chf-1-l-2000046374
E.C. Skrevet Februar 17 Skrevet Februar 17 Skal gå fint det. Står på siden at den oppfyller CHF11S-krav. Kennyboi92 reagerte på dette 1
Kennyboi92 Skrevet Februar 17 Forfatter Skrevet Februar 17 17 minutter siden, E.C. skrev: Skal gå fint det. Står på siden at den oppfyller CHF11S-krav. Ok, prøvde å søke på chf11s olje og får kun opp en olje som faktisk heter det, så trodde det var typen olje 😅 Men takk for svar, da skal jeg stikke innom biltema i morra 😃
E.C. Skrevet Februar 17 Skrevet Februar 17 Det er jo en type eller spesifikasjon, blir litt som Longlife (LL) for motorolje. Da har du LL-01 og LL-04 og kan bruke alle oljer som oppfyller spesifikasjonen. Kennyboi92 reagerte på dette 1
Kennyboi92 Skrevet Februar 17 Forfatter Skrevet Februar 17 9 minutter siden, E.C. skrev: Det er jo en type eller spesifikasjon, blir litt som Longlife (LL) for motorolje. Da har du LL-01 og LL-04 og kan bruke alle oljer som oppfyller spesifikasjonen. Ja ikke sant, prøvde å sjekke mange oljer men fant ikke chf11s på noen av de i spesifikasjoner, derfor trodde jeg det var en spesifikk type olje 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå