Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

kjøpte nettopp map update ifra bimmernavi/map og gjorde alt som jeg ble bedt om, ang å laste ned på pcen, extracte d videre inn på en minnepenn (har også kjøpt minnepenn type som ska brukes) men nå har jeg lagt inn d jeg skal, så satt jeg den inn i usb inputen i hanskerommet, men fikk isje opp noe form for map update eller trykk in fsc koder, så lurte på om noen har vært borti samme problemet? Dette gjelder en 2012 E92 med CIC

Skrevet

Skal "poppe opp" automatisk når du stikker i USB hvis alt er gjort riktig.
På minnepennen til NTB skal det se slik ut:
USBoppateringfiler.PNG.97e123741870ec54da6d74ff8cc88eb6.PNG

Regner med det samme gjelder CIC.?  .....oppdaterte selv nylig min CIC, riktig nok "ferdig kjøpt" USB stikk, men da måtte jeg inn i navigasjon for at oppdatering skulle starte.

Skrevet
7 minutter siden, Reef89 skrev:

Skal "poppe opp" automatisk når du stikker i USB hvis alt er gjort riktig.
På minnepennen til NTB skal det se slik ut:
USBoppateringfiler.PNG.97e123741870ec54da6d74ff8cc88eb6.PNG

Regner med det samme gjelder CIC.?  .....oppdaterte selv nylig min CIC, riktig nok "ferdig kjøpt" USB stikk, men da måtte jeg inn i navigasjon for at oppdatering skulle starte.

Ifølge instruksene jeg fikk på mail, så ska jeg kun ha 1 mappe også 1 fil inni minnepennen min, og de har jeg, og jeg har gjort alt instruksene var bedt meg, men fortsatt ingenting som kommer opp i bilen, når jeg går inn på map, eller navigasjon, har sendt de mail, og spurt om de har noe aning om jeg har gjort noe feil

IMG_0225.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...