Jornska3 Skrevet Mandag kl. 17:45 Skrevet Mandag kl. 17:45 E fikk visning på min e61 pga at jeg hadde byttet endestuss til dieselstuss. Han sa jeg måtte bytte for det ikke var orginalt. Da jeg ser på mangellappen så står det at jeg må bytte pga utslipp? Den bråker heller ikke noe mer enn org vil jeg si og alt annet på eksosanlegget er orginalt. Er det noe jeg kan klage på til vegvesenet så jeg slipper p bytte tilbake til orginalt? Eller gir det annet utslipp med dieselstussen på?
E.C. Skrevet Mandag kl. 17:54 Skrevet Mandag kl. 17:54 Hvis du bare har en annen endestuss etter original bakpotte hadde jeg bare møtt opp og latt de se på bilen. For da skjønner ikke jeg heller hva de skal ta deg på. Kan hende det var en overivrig person som antok at du har byttet ut resten av eksosen også.
Jornska3 Skrevet Mandag kl. 18:04 Forfatter Skrevet Mandag kl. 18:04 9 minutter siden, E.C. skrev: Hvis du bare har en annen endestuss etter original bakpotte hadde jeg bare møtt opp og latt de se på bilen. For da skjønner ikke jeg heller hva de skal ta deg på. Kan hende det var en overivrig person som antok at du har byttet ut resten av eksosen også. Alt annet er orginalt utenom endestussen
E.C. Skrevet Mandag kl. 18:25 Skrevet Mandag kl. 18:25 Jeg personlig hadde bare møtt opp og latt de se på bilen. Kan ikke se at det skal være noe reelt problem her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå