Wee Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Skal bytte slange til veivhusventilasjonen. Slangen som jeg tok av var sprø og porøs så knakk når jeg tok den av (normalt hos flere virker det som). Men nederste biten som sitter igjen er bom fast. Noen som vet hvordan man fjerner den? Markert på bilde.
Sand1 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden De kan sitte litt de der, men så lenge låsen er fri fra røret, og lirke litt og litt så kommer som regel. Kan hjelpe med en tang siden røret er borte og ikke har så mye hold når de mangler. Pass på og se på det nye hvor det er greit og klype. Kan også spraye litt wd40/multi spray ned mellom røret. Er bare o-ringen det sitter på. Wee reagerte på dette 1
///FredriK.S Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden På selve røret ned til turbo, så er det to "klyper". Har markert den ene med blå prikk. Det andre festet er bak det defekte røret inn mot turbo. Disse klypene må dyttes forsikrig uttover som pilen viser, samtidig som du lirker det defekte røret oppover. Wee reagerte på dette 1
Wee Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ny del byttet, både motoren og jeg takker dere begge to for rask og god hjelp🤩🤩🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå