Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2019 G31 med luftfjæring bak. Bilen sliter med identitetskrise - får ikke bestemt seg om den skal være X5, eller F1-bil 😫

Har en Foxwell NT 680 pro, den sier at høydesensorene er ok. Feilmelding på VDP: Compressor relay - maximum switched-on period exceeded.

Tok ut releet, pussa alle kontaktflater reine - hører releet slå inn og at kompressor går. Noen ganger vil den ikke løfte bilen selv om kompressoren går, andre ganger blåser den belgene helt fulle - likt på begge sider. 

Etter mye googling, og nesten runda youtube, landa jeg på at det antagelig var overtrykksventilen.

Bytta overtrykksventilen i kompressoren i går(kulene så tørre og fine ut), så bra ut med en gang - men etter en kort prøvetur løfta rævva seg rett i været. 

**Fortvila rop om Hjelp**

Skrevet
1 minutt siden, mr.pingu skrev:

Er det sjekket for lekkasje i belgene? 

De synker ikke ila natta - enten har de luft, eller så er de tomme. I tillegg er det likt på begge sider - litt rart om jeg skulle fått lik lekkasje i begge belgene?

Skrevet
36 minutes ago, Jarle-G31 said:

De synker ikke ila natta - enten har de luft, eller så er de tomme. I tillegg er det likt på begge sider - litt rart om jeg skulle fått lik lekkasje i begge belgene?

Du har helt rett, det er usannsynlig at du får lekkasje på begge samtidig men det kan skje, så det var bare for utelukke det 100% ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...