Gran3 Skrevet April 18 Skrevet April 18 (endret) BMW E61 med active steering Hakker/vibrerer i rattet når jeg svinger litt. Kjennes godt hvis man svinger litt fram og tilbake. Har skjønt at det er en servoslange som er kjent feil. Noen andre tips/forslag? Endret 17 timer siden av Gran3
Otis Skrevet April 18 Skrevet April 18 Jeg har faktisk det samme, men har ikke brydd meg. Oljen min er relativt fersk, så tror ikke det er det. Men ja, en slange ble nevnt, pga en returventil? Vet ikke noe mer selv.
Daniel Breivik Skrevet April 24 Skrevet April 24 Når det gjelder E70 anbefaler jeg å ringe til Alex hos GS Bildeler i Bergen og spørre hva det kan være. Han er sykt flink på BMW, og spesielt E70. Faktisk så god på E70 at Klaus Perry slipper en ny sang i morgen som heter X5, bare pga Alex 😁😅👍 https://www.instagram.com/reel/DIwk2A1CUBb/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Daniel Breivik Skrevet April 27 Skrevet April 27 På 24.4.2025 den 13.55, Gran3 skrev: Har du kontaktinfo til han? Direkte nr hos GS-bildeler er 55 11 21 24. Epost: alex@gsbildeler.no 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå