ErikOlav Skrevet Mai 12 Skrevet Mai 12 Jeg har kjøpt et sett med hjul hvor jeg tenkte å shine felgene (som var mildt sagt kantkjørte i front). Problemet er at jeg føler at dekkene på forhjulene ser underdimensjonert ut kontra bakhjulene hvor jeg synes det ser mer riktig ut. I tillegg føler jeg at forhjulet (som riktig nok har mindre dekk enn bak) ser små ut i forhold til hjulbuen. Vil større dekk (riktige dekkdimensjoner) fremme endre dette?
Yngvejos Skrevet Mai 12 Skrevet Mai 12 (endret) Du har feil profil på dekkene forran. Det er 35 profil forran og 40 bak. Begge dekkene har mindre rulleomkrets enn standard på F30. Standard dimensjon ved forskjellig bredde forran og bak er 18" Double Spoke Style 400M (M Sport wheels) - 18x8" ET34 225/45-18 front / 18x8.5" ET47 255/40-18 rear Endret Mai 12 av Yngvejos
ErikOlav Skrevet Mai 12 Forfatter Skrevet Mai 12 2 timer siden, Yngvejos skrev: Du har feil profil på dekkene forran. Det er 35 profil forran og 40 bak. Begge dekkene har mindre rulleomkrets enn standard på F30. Standard dimensjon ved forskjellig bredde forran og bak er 18" Double Spoke Style 400M (M Sport wheels) - 18x8" ET34 225/45-18 front / 18x8.5" ET47 255/40-18 rear Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå