HartgeE70 Posted July 2 Posted July 2 (edited) Skulle hatt noen kloke hoder til å forklare meg hvorfor jeg har flere duplikat mapper i NCS expert og NFS mappene mine. (se bilder) kan jeg slette alle som har mer enn mappenavn ? Og når det gjelder å oppdatere SP-Daten, skal feks E70 mappa kopieres inn og overskrive eksisterende fil der? (også der har man duplikat filer av E70) Samt Ediabas mappene. har jo flere . hvem skal oppdateres i bmw coding tool og winkfp ? Har følgende program på laptopen: Ista + Ista P Inpa NCS Dummy NCS Expert Tool 32 WinKFP BMW Coding Tool Edited July 2 by HartgeE70 mer info bilder
Otis Posted July 2 Posted July 2 Ja, du kan fjerne alt som et annet navn enn det riktige navnet. Du trenger heller ikke velge "backup" hver gang du oppdaterer.
HartgeE70 Posted July 2 Author Posted July 2 4 minutter siden, Otis skrev: Ja, du kan fjerne alt som et annet navn enn det riktige navnet. Du trenger heller ikke velge "backup" hver gang du oppdaterer. satt og tenkte på at det var backupen ja. Otis 1
Recommended Posts