HartgeE70 Skrevet Onsdag kl. 07:54 Skrevet Onsdag kl. 07:54 Har så mye trøbbel med elektronikken i bilen, så prøver å se om det bedres ved å oppdatere en del moduler. Feks se bilde. Her er mitt ZB nr 9170454, nytt Ecu nummer er 6827063. Men når jeg da søker dette i Winkfp, så får jeg 9 forskjellige alternativer, mitt nye ecu nr er ca i midten der. Er det sånn å forstå at jeg heller burde velge 9342897 som er nederst( jeg tenker: det er siste oppdatering) Tenker jeg helt feil der? Eventuelt hvis det ikke er sånn, hvorfor får jeg så mange alternative ZB nr da.?
Otis Skrevet Onsdag kl. 08:40 Skrevet Onsdag kl. 08:40 Jeg vet ikke hva som er korrekt, men du bare bruke ISTA P til dette, så fikser den det for deg.
HartgeE70 Skrevet i går, 09:11 Forfatter Skrevet i går, 09:11 På 3.9.2025 den 10.40, Otis skrev: Jeg vet ikke hva som er korrekt, men du bare bruke ISTA P til dette, så fikser den det for deg. Hadde ista p enda vært lettvint og installere 🙈 Fikk starta opp ista p i går. Men så la jeg merke til at jeg hadde installert v3.67. Har også v3.69 på pcen. fjernet ista p 3.67 og ediabas 7.3.0 fra pcen. kjørte rcleaner , restarta pcen. Så etter filer som ikke ble fjernet automatisk og slettet. Kjørte rcleaner igjen og restarta pcen. Installerte ista p v3.69 la alt som det skulle ny install av ediabas 7.3.0 som fulgte 7zip mappa kjørte ista p loader. ista p starter opp. Nede i høyre hjørne står det versjon 3.67. Resetter ista p loader velger fil manuelt kjører loader igjen enda står det v3.67 enda. ista p åpner opp. Inne på verktøy. client. Er 3.67 der også. Hm Hvorfor kjører den v3.67 da jeg har installert v3.69? Hvordan fikser man dette ? Går inn i Ista p mappa bmw\Environment\EDIABAS\bin finner Ediabas.ini filen. Der står det også versjon 7.2.0 av ediabas Hæ Nå henger jeg ikke mye med lenger. Alle ediabas program etc kjører enten v 7.3 eller 7.6 så hvordan/hvorfor kjører plutselig ista p ediabas 7.2 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå