Patrick s bimmer Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Når jeg kjører i 80 og oppover så rister det i hele bilen og spesielt under setene foran. Det kommer når jeg skal «holde» farten og ved bruk av cruisekontroll. Ristingen gir seg når jeg slipper gassen og når jeg gir på. Rister ved ca 1500-1800 omdreininger. Rister ikke ved de omdreiningene i lavere hastigheter. Dette kom plutselig under kjøring. Bilen er en 520d e61 2009 aut. Noen som har noen tips til hva det er.
mr.pingu Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kan være alt mulig men jeg hadde noe lignende da viste seg det var girkasse. Høres det likt ut? Var vanskelig å feilsøke men det ble girkasse som ga seg helt til slutt. 😬
Patrick s bimmer Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Litt usikker, jeg hadde bilen nettopp på service av motor og girkasse. Driver å googler meg frem til at det kan hende verkstedet har gjort noe feil. Litt usikker.
mr.pingu Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden ja veldig vanskelig å si og håper for din del det er ikke det samme. Hva innebærer motorservice? Oljeskift + luftfilter eller?
Patrick s bimmer Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden De skiftet oljen, filtre og byttet bunnpanna. Samt skiftet oljen på girkassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå