Patrick s bimmer Skrevet Oktober 29 Skrevet Oktober 29 Jeg fikk meg et feilkode apparat som det gikk an å utføre tester på. Da utførte jeg en test av låsen på bakdørene med denne kode leseren. Etter det så har Venstre bak dør sluttet å responder på sentrallåsen, den må låses opp med håndtaket inni og låses med å dytte ned knappen. Hva kan være feil? Bilen er en 520d e61 2009.
Otis Skrevet Oktober 29 Skrevet Oktober 29 Det eneste jeg kommer på, er om man kan sette låsen i transport modus på en måte? Det er ikke sååå uvanlig, på enkelte ting. Man må noen ganger sette tingen man tester i transport modus for å få til å teste ting.
Patrick s bimmer Skrevet Oktober 29 Forfatter Skrevet Oktober 29 Hvordan kan jeg evnt fjerne den? På min feilkode leser står det ikke noe om transport mode, utenom på luft belgene.
Otis Skrevet Oktober 29 Skrevet Oktober 29 Du må nesten trykke litt frem og tilbake å se. Kan du lese av status på låsekasse?
Patrick s bimmer Skrevet Oktober 29 Forfatter Skrevet Oktober 29 Nei tror ikke min er så fansy dessverre. Men kan prøve å resette modulen til låsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå