Patrick s bimmer Skrevet Onsdag kl. 17:26 Skrevet Onsdag kl. 17:26 Jeg fikk meg et feilkode apparat som det gikk an å utføre tester på. Da utførte jeg en test av låsen på bakdørene med denne kode leseren. Etter det så har Venstre bak dør sluttet å responder på sentrallåsen, den må låses opp med håndtaket inni og låses med å dytte ned knappen. Hva kan være feil? Bilen er en 520d e61 2009.
Otis Skrevet Onsdag kl. 20:20 Skrevet Onsdag kl. 20:20 Det eneste jeg kommer på, er om man kan sette låsen i transport modus på en måte? Det er ikke sååå uvanlig, på enkelte ting. Man må noen ganger sette tingen man tester i transport modus for å få til å teste ting.
Patrick s bimmer Skrevet Onsdag kl. 20:22 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 20:22 Hvordan kan jeg evnt fjerne den? På min feilkode leser står det ikke noe om transport mode, utenom på luft belgene.
Otis Skrevet Onsdag kl. 21:00 Skrevet Onsdag kl. 21:00 Du må nesten trykke litt frem og tilbake å se. Kan du lese av status på låsekasse?
Patrick s bimmer Skrevet Onsdag kl. 21:02 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 21:02 Nei tror ikke min er så fansy dessverre. Men kan prøve å resette modulen til låsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå