lotipus Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hei. Min i-drive kontroll har sluttet å fungere Bmw 5 serie. 520d e-61. 2010 modell Foranledning var at dynamo var ødelagt å hele bilen mistet alt av strøm. Dynamo er byttet å bilen fungerer som den skal, men i-drive kontroll har altså sluttet å funke. Skjermen er på men er altså "låst" på en av meny sidene, da jeg ikke får til å bla da hjulet å knappene ikke virker. -Søking etter feilkoder på bil ved verksted har blitt gjort men ingenting relatert til i-drive ble funnet. -Har koblet fra batteriet en times tid uten at det hjalp. -Reset ved å holde inn av/på knapp i 30 sekunder. -Sjekket noen sikringer, da det ble nevnt en plass at sikring 29 var den som gikk til i-drive, men den så grei ut ( tror jeg ) Ingenting av det ovenfornevnte har gitt resultater. Har noen her inne hatt det samme problemet, å eventuelt funnet en løsning? Alle svar mottas med takk
Reef89 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Har vært problemer med dette før og da har man byttet kontrolleren.
lotipus Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 1 time siden, Reef89 skrev: Har vært problemer med dette før og da har man byttet kontrolleren. ok, kan hende jeg bare gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå