lotipus Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Hei. Min i-drive kontroll har sluttet å fungere Bmw 5 serie. 520d e-61. 2010 modell Foranledning var at dynamo var ødelagt å hele bilen mistet alt av strøm. Dynamo er byttet å bilen fungerer som den skal, men i-drive kontroll har altså sluttet å funke. Skjermen er på men er altså "låst" på en av meny sidene, da jeg ikke får til å bla da hjulet å knappene ikke virker. -Søking etter feilkoder på bil ved verksted har blitt gjort men ingenting relatert til i-drive ble funnet. -Har koblet fra batteriet en times tid uten at det hjalp. -Reset ved å holde inn av/på knapp i 30 sekunder. -Sjekket noen sikringer, da det ble nevnt en plass at sikring 29 var den som gikk til i-drive, men den så grei ut ( tror jeg ) Ingenting av det ovenfornevnte har gitt resultater. Har noen her inne hatt det samme problemet, å eventuelt funnet en løsning? Alle svar mottas med takk
Reef89 Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Har vært problemer med dette før og da har man byttet kontrolleren.
lotipus Skrevet Januar 24 Forfatter Skrevet Januar 24 1 time siden, Reef89 skrev: Har vært problemer med dette før og da har man byttet kontrolleren. ok, kan hende jeg bare gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå