Bowiitz Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hei! Trenger litt assistanse da jeg ikke har så god peiling på dette området. Har akkurat kjøpt en e61 525d 2006 hvor tidligere eier har montert største CCC. Skjermen er fryktelig treg å skrur seg til tider av å på. Hvis jeg prøver å spille musikk fra AUX fryser den helt og begynner å skru seg av å på konstant. Jeg vurderer derfor å kjøpe en ny skjerm med apple carplay. Vil denne bare være å montere og alt i orden, eller er det noe mer som må gjøres? Må jeg skifte ut CCC-enheten siden den ikke funker som den skal? Takker på forhånd for all hjelp. 😄
Reef89 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Skjermen i disse bilene har kun jobb og vise bildet, så sjeldent de ryker egentlig. Men alt kan jo skje. Bytter du til Android skjerm så løser ikke det problemet hvis enheten er defekt. Hvis enheten ikke er kodet riktig så funker det heller ikke helt som det skal. Kan løses med re-koding. Det er jo heller ikke ukjent at CCC enheten ryker og må byttes, repareres alt ettersom. 9.8 av 10 ryker. Ligger masse om dette på Forumet fra før. Bowiitz reagerte på dette 1
Bowiitz Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 26 minutter siden, Reef89 skrev: Skjermen i disse bilene har kun jobb og vise bildet, så sjeldent de ryker egentlig. Men alt kan jo skje. Bytter du til Android skjerm så løser ikke det problemet hvis enheten er defekt. Hvis enheten ikke er kodet riktig så funker det heller ikke helt som det skal. Kan løses med re-koding. Det er jo heller ikke ukjent at CCC enheten ryker og må byttes, repareres alt ettersom. 9.8 av 10 ryker. Ligger masse om dette på Forumet fra før. Får forsøke å få kodet om til å begynne med siden det hovedsaklig virker som det låser seg når aux skal brukes. Kan være sannsynlig da det følge forrige eier ble hentet modul fra facelift å kodet inn 🤔 Reef89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå