Pettersc Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hei! Ny på forumet og i BMW verden. Vi vurderer å gå til innkjøp av en 5 serie hybrid med xDrive 21-22 modell. Hvordan er driftssikkerheten på denne? Har fått med meg at x5 40e var mye tull med, er denne bedre? Er det utstyr som er anbefalt? Og finnes det sider jeg kan finne full utstyrsliste? Eksempelvis synes vi denne er interresant; https://www.finn.no/mobility/item/444354335 Noen tips til hva den mangler, eller er det en kurant utstyrt bil?
laffe Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mdecoder.com og bimmer.work er ok VIN-dekodere for utstyrslister. Bimmer.work har en del spam på første siden, men fordelen med den at du også får bilder av bilen. Den aktuelle bilen ser veldig flott ut, kombinasjonene med cognac interiør og hvitt eksteriør er veldig flott synes jeg. Men har vært til salgs ganske lenge. Tror jeg lagret annonsen i januar da den ble annonsert første gang. Så kanskje litt prute grunnlag. Utstyrsmessig er kanskje mangelen på adaptiv cruise (ut fra det jeg kan se) en liten turn-off på en så ny bil. Det er heller ikke seter med minne eller komfort seter, men ellers greit nok utstyrt i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå