Håvar Laugen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Hei. Har nylig byttet tannstang på min E91, klarte i den forbindelse å dra rattstammen delvis ut fra torpedoveggen. Hvordan får jeg denne på plass igjen? Sliter med å få skjøten under dashbordet sammen igjenn.. Endret 10 timer siden av Håvar Laugen
Sand1 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det der har jeg gjort engang. Det var noe sikkelig herk og få riktig igjen. Jeg endte opp med og ta ut hele ratt stammen. Da jeg ikke følte jeg traff riktig. Så jeg satt rattet rett og merket akselen kl 6 og så v vridde jeg til hjulen var rett og merket den nedre akselen kl6 tok det ut og satt det sammen. Det får og gjøre det i bilene også. Men jeg fikk det ikke til og være dead on. ble noen grader feil. Samme pokker hva jeg gjorde. Den er stjerne former så passer flere plasser. Utfordringen er sleperingen at denne blir feil og kan ryke ved fult utslag på sving. Du får også problemer med dsc abs osv da bilen tror det kjører med sving, altså antispinn kobler inn og får feil meldning på mye rart. Vis du har kålet for mye og usikker på om du har vridd på rattet en runde så kan du sjekke gradene med live data. Da ser du om det er rundt 0 grader utslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå