Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst på en frontleppe til en f11 2016. Sett litt på en m-performance fra bimmer, og en som heter m-pack fra nomax.

De har litt forskjellig utseende. Ønsker litt mer aggressivt look, uten at det blir harry. Hvilken type har dere brukt... 

Skrevet (endret)

I mine øyne er det ingenting som slår original M-Perfomance leppe på F10/F11.😊 Da gjerne leppe i blank sort eller carbon som tar igjen bilens sorte detaljer. Om ikke bilen er sort fra før, da forsvinner den jo litt dessverre og mister litt av det aggresive uttrykket.

https://www.koedbmw.com/no-no/catalog/diagram/1295/0/MU91?steering=L&transmission=N Godt alternativ her med likt design.

 Delenummer for original karbon leppe til F10/F11 er 51192219338.

Eksempel av min gamle F10 med original M-Performance karbon leppe under.⬇️

d412a204-2da0-458c-a66d-227a5eee0181.thumb.jpg.9cc351b1fab2610a75b0694bd35f1b49.jpg

bea3f664-4777-479d-b237-1d35eed6dac7.thumb.jpg.5c728f11c64f18168ab5c7622ea1c8d6.jpg

 

Endret av Bækkmann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...