Gabz Skrevet Fredag kl. 17:18 Skrevet Fredag kl. 17:18 Har et problem med en 96-mod 323i hvor bakgrunnsbelysningen i instrumentpanel ikke funker. Alt annet av varsellamper, blinklyslamper, tripteller og instrumenter fungerer. Har sjekket og byttet sikringer, og alle de tre pærene jeg mistenker var til bakgrunnsbelysningen. La dog merke til at det rullehjulet som skal justere styrken på bakgrunnsbelysningen ikke gjorde noe som helst. Er lys i triptelleren osv, og det skulle vel da også gått opp og ned ved justering av hjulet? Men gjorde niks og nada. Ser at regulatoren i bilen er merket med 25W. Denne fant jeg ikke på delenummer hos Koed. Går jeg via deletegning så foreslår den en på 60W. Hvordan vet jeg hvilken som er riktig? Og kan dette være årsaken til problemet mitt?
Gabz Skrevet Søndag kl. 16:19 Forfatter Skrevet Søndag kl. 16:19 Utifra googling så ser det ikke ut som de forskjellige regulatorene skal utgjøre stort for mitt problem. Så dog diverse erfaringer med kabelbrudd i ledningsnett i hengselen til bakluken; sjekket min men fant ingenting der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå