Gå til innhold

Kjennern

Moderatorer
  • Innholdsteller

    4879
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    12

Alt skrevet av Kjennern

  1. Kjennern

    Turbo

    Sjekk ut http://www.esstuning.com/ Sikler på slik selv Men tror det blir en smule dyrt etter en liten tur hos vårt kjære vegvesen. Mvh Erik
  2. Takk for svar. Kommer langt med dette. Er bare så innmari lei den originale spillern, lyden er ikke akkurat frekk... mvh Erik
  3. Har et lite spm ang E46 Business CD Spillern. Har vurdert å sette inn ny cd spiller, men er fortsatt keen på å bruke remote knappene på rattet. Hvordan er det med å bruke de på en 3 part spiller? Noen som har noen erfaringer på dette? Samt noen anbefalinger på en god DAB radio? mvh Erik
×
×
  • Opprett ny...