Høres ikke så værst ut det. Jeg er et nattmenneske, så når jeg har fri ender jeg som regel med å sove bort dagen og sitte våken til langt på natt.
Nå går jeg nattskift og skal snart over på fri. Det blir UMULIG å få en ordentlig døgnrytme i friperioden.
Pussig hvor kjedelig det er å legge seg og hvor deilig det plutselig er å sove når man våkner om morgenen.
Fish: Kaller du meg ei hore?
Tenkte det samme.
Et av mine stolteste øyeblikk i trafikken var en gang en sliten golf 2 full av plast la seg ut for å kjøre forbi e30en min. Når han kom opp på siden min, la han seg i samme fart som meg og kikka på meg.
Jeg vinka til han og klinte inn bremsa.
Har det samme på min e39. Løsningen er å sette balansen til midten, så ett hakk til en av sidene. Da vil den huske instillingen neste gang du starter bilen. Volumet tror jeg ikke det er noe å gjøre med, for meg har det blitt ren rutine å holde inne volum ned knappen mens jeg vrir om tenninga.
Er ikke sikker på hvordan det er på E46, men jeg hadde en e34 uten tåkelys forran. Der lå kablene kveilet opp i sidene på motorrommet, så det var bare å sette i en ny tåkelysbryter og sikring for å ettermontere tåkelys.
Bømlo fikk faktisk fibernett allerede i 2006 Men har inntrykk av at de som er litt oppegående har flyttet fra den øya ved første mulighet
Larsen Racing bor der fremdeles.
En ting jeg har opplevd med briter på ringen, er at de gjerne finner på å legge seg til venstre for å slippe forbi og at de ikke har noen planer om å slippe forbi når de ligger til høyre. Det kan føre til mange uventede situasjoner.
Forventa du en ny strøken bil til 13k? Shit happens og dette høres ikke ut som noe selger kunne forutsett/skjult.
Tar jeg feil om jeg sier at du har litt hardere kjørestil enn forige eier?
Kommer nok til å satse på 6x8 eller 7x8 når jeg setter igang (søke om så stort som mulig).
Har 6x8 garasje tilgjenglig hos foreldrene mine og det fungerer ypperlig til å skru på en bil. Men det hadde ikke vært å forakte med plass til å kunne åpne dørene på to biler inni garasjen.
Herlig bilde I bakken opp mot karusellen.
Jeg fikk akutt "hjemlengsel" når jeg ramla over det bildet.
Neste år får jeg satse på banekjøring i Norge istedet og heller bruke litt penger på nødvendige oppgraderinger.