Uheldig på to sett med dempere? Hylsa på foringen var rett og slett for lang, dermed ble det for mye belastning på foringen. Bytta til bilstein dempere etterpå, de hadde halvparten så lang hylse, så da ble demperen stående helt inntil bærearmen.
Kan jo være at de hadde en del sett som det var slik feil på da fra fabrikk.
Som sagt ikke antydning til sånt på mitt sett. Sitter dønn alt og som det skal.
Jeg prøver ikke å få noen til å kjøpe supersport, men bare deler min erfaring
Er det et e34 sett du har? Ifølge signaturen din, har du ikke noen e34 for øyeblikket.
Det leveres samme demperene til touring og sedan, jeg har sett settet montert på sedan uten problemer. Min teori er at demperene rett og slett er underdimmensjonerte for e34 touring.