Supert, takk for raskt svar.
Da bestiller jeg et par slike svindyre pærer (eller kan du anbefale noen andre?): http://www.ekstralys.no/products/philips-d2s-x-tremevision-xenonpaere
Kan noen si meg hvilken Xenon pærer (til nærlys) jeg skal ha til min E60 2004 mod. 520I (originale lykter)?
Jeg orker ikke ta ut lyktene (for å se) før jeg har kjøpt nye pærer, den ene gikk på vei hjem fra jobb i dag og jeg finner ikke ut av instruksjonsboken hvilken type pærer det er...
Hallo,
Jeg har en E34 520 -95 som jeg skal selge (EU godkjent i dag faktisk). Manuell giring, veldig grei bil, har gått 216500 Km, noe rust på karosseri i hovedsak nederst på dører og litt på kanal (ikke gjennomrustet). Flere bilder og mere "data" kan sendes om du er interessert.
pomyhra@online.no
Kongsberg
Jeg har også slike sporadiske ”motor kutt” når jeg kjører på veldig våte veier med min BMW 520 -95. Sist det skjedde så gikk faktisk bensinpumpen flere minutter selv om jeg skrudde av tenningen. Det er nok et elektrisk/fukt problem som heller ikke jeg har funnet ut av enda.
Har skifte plugger , kjører med k/n filter som biler renset OFTE og oljet .
Så trur ikkje det , er problemt .
Mulig du renser og oljer filteret for ofte og da skader LMM med olje:
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2192175#Post2192175
Hallo,
Jeg har en kamerat som har en et lite problem med en E61 Touring.
Problemet hans er bagasjerom trekket, det skal egentlig løftes elektronisk når bakluken åpnes. Dette virker ikke lenger, er det noen som kan ha en ide om hvor feilen er?
Hadde samme problemet på min E34 520 -95.
Jeg byttet spenningsregulatoren i dynamoen samt nytt batteri samtidig. Etter det så har det ikke vært noen startvansker for meg. Det batteriet jeg byttet ut var faktisk ikke mer enn ca. 1 år gammelt.
Ja da stoppa bilen (E34 520 -95) i kraftig regnvær nok en gang!
Den begynte å ”hoste og harke” og bare døde ut, jo mer gass jeg ga jo saktere gikk bilen før den stoppet helt.
Men nå la jeg merke til at bensinpumpa gikk selv etter at tenningen var skrudd av og nøkkelen tatt ut!
Noen som har en ide om hva dette kan skyldes?
Bilen gikk greit dagen etter på når den hadde fått tørket.
Jeg har tatt av alle de nederste listene på dørene (for pussing av noe rust). Listene jeg tok av ser greie ut men anbefales det å kjøpe nye? Skal disse listene ”limes på” med f. eks. silikon eller skal de bare presses på?