Gå til innhold

Jeppe

Medlem
  • Innholdsteller

    117
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Jeppe's Achievements

  1. Ny pris: 2900kr
  2. Ny pris: 4900kr
  3. Lenge siden jeg har brukt forumet her, men har det enda. Ny pris: 6000kr.
  4. Veldig fint BMW M3 E46 karosseri til salgs. Er helt og uten rust. Perfekt til bane/driftingbil prosjekt. Bilen er høyre rattet, men det er veldig enkelt å bruke den som venstre rattet. Er stort sett bare et hull til rattstammen som må borres på v.side. Dette er allerede merket opp fra fabrikk. Reservehjulsbrønnen er demontert. Mva. på bilen er betalt. Har blitt brukt som donorbil til M3 prosjekt. Pris: 2900kr
  5. hmm.. får sjekke med posten. Tror det blir dyrt, hvor skal den sendes?
  6. Sommertilbud, 600 for bakfangern.
  7. bump
  8. En tusenlapp for fangern. Bor på Vinterbro.
  9. Jeg sjekka bare på HR siden å det er forskjellige nr på fjærsettene. Men du kan godt få kjøpe de hvis du tror de passer. Fjærene ser jo rimelig like ut som på e46en.
  10. Er i Oslo. De passer ikke e46 dessverre.
  11. bump
  12. På tide med en oppdatering her. Fikk montert ESS VT2-500 kompressor kit i sommer. Kjørte det først som et 450 kit uten intercooler siden ESS manglet intercoolerrørene. Men fikk montert intercooler i høst rett før snøen kom. Her er noen bilder av kompressor monteringen, bilder av intercoolermontering kommer snart. Fikk testet bilen skikkelig med kompressorkittet på en tur til Spa Francorchamps banen i Belgia i sommer. Bilen klarte seg bra på banen mot Porsche GT3er, Turboer og en og annen Nissan GTR osv. selv med bare 450 kittet. Var ganske mange tyskere i banerigga grombiler som ble overraska når "familiebilen" passerte dem.. Klarte 310km/t på autobanen selv med litt fusking på toppen siden jeg kjørte med 500 mappinga og fikk litt mye fuel. Så det er mer å gå på der nå som jeg har intercoolern montert. Det er STOR forskjell på 450 kontra 500kittet. Syntes nesten det var større forskjell å gå fra 450 til 500 enn det var å gå fra orginal til 450. Med mindre reimhjul starter den å dra skikkelig mye tidligere, og med intercooleren holder den seg kald slik at man ikke mister effekt etterhvert som bilen blir skikkelig varm. Merket bra effekttap med 450kittet etter noen runder på banen. Før: Demontering: Kompressor brakett: Kompressor! Fuel rail demontert: Nye dyser: Fuel rail med nye dyser: Innsug uten ESS logo: Veldig sent på natta...: Ferdig! Her er noen bilder fra en banedag på Vålerbanen. Hoosier dekk med 275/35 18 foran og bak. Måtte fjerne innerskjermen for å få nok plass. Bilder tatt av Marius Aasheim, http://www.mariusaasheim.com" onclick="window.open(this.href);return false; : På vei hjem. Mer oppdateringer når jeg får bilen ut av vinterdvalen.
  13. Dette ser bra ut Yngve! Blir spennende å se det ferdige resultatet. Får lyst til å bygge banebil jeg også nå..
  14. Hva er DB lydnivået på dette anlegget? Ser ut som det er større potter på GS versjonen enn den orginale Gruppe M (bilde under), stemmer det?
×
×
  • Opprett ny...