Gå til innhold

turn-in

Medlem
  • Innholdsteller

    443
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Hedmark

turn-in's Achievements

  1. Sjekk om det er en lekkasje. Det forekommer også at returventilene tetter seg og blir kranglete. Returventilen sitter under dysen og trekket må løsnes for å komme til.
  2. Har vært inne på den. Men vises det der om det er tatt banklån med pant i bilen? Så vidt jeg kan se er det kun årsavgifter og lignenede som kommer opp der.
  3. Jeg vurderer å kjøpe bruktbil av en privatperson i Sverige. Hvordan kan jeg sjekke om det er heftelser på den?
  4. Hertz har en fun collection kategori med Mustang og Corvette ZHZ. Warbird adventures, dyrt men heftig: http://www.warbirdadventures.com/ Test Track i Epcot: http://disneyworld.disney.go.com/parks/ ... est-track/ Bush Gardens, Universal studios og Epcot er nesten et must å få med seg når man er i Florida.
  5. Det står farge på alle ledningene i koblingsskjemaet. Alle kontakter har også ett nummer, og for å finne ut hvor de sitter ser du i kapitlet "connector location views". ZKE modulen befinner seg tydeligvis bak hanskerommet (kap. "component location chart" og "component location views").
  6. Ikke noe problem å bestille derfra, men reklamasjoner kan du glemme. De sender med UPS så frakten er relativt dyr, men det går kjapt og de leverer på døra. Send en mail med land/postnr til turner så får du vite nøyaktig beløp.
  7. Sjekk ut disse: http://www.gbnetwork.co.uk/bmw/downloadetm.html http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=919575
  8. Det lurer jeg også på.
  9. Hele holderen må byttes. Mellomakslingen må tas ut og deles. Ikke spesielt vanskelig. Må bare merke av hvordan den sitter før den deles. Det lønner seg å bytte hardyskiva samtidig.
  10. En dekkforhandler skaffer. De er kodet, så en annens nøkkel av samme type vil ikke passe. Det du evt. kan gjøre er å stikke innom et verksted og be de prøve å løsne dem med trykkluftmeisel.
  11. Er ombyggingen godkjent i vognkortet slik at den kan registreres på vanlige skilter, eller må man ha racing/gatebillisens?
  12. Du har rett i at det også kan være vannpumpen, men de bruker vel ikke plastikkpumper lenger nå? Pumpen og termostaten var jo byttet for 10K siden. Men det at den ene slangen på radiatoren er varm og den andre er kald (utgående?) tyder på at det ikke er sirkulasjon i kjølesystemet, og da er det meget sannsynlig at enten termostat eller vannpumpe er defekt.
  13. Greenstuff støver lite. Har ikke samme erfaring med Ferodo.
  14. Det skal være stråle på litt turtall ja. På tomgang drypper det bare litt hvis jeg ikke husker feil. Hvis det er en lekkasje et sted kan det komme inn luft like fort som du slipper den ut når du lufter. La den gå til den blir varm slik at termostaten åpner og se etter lekkasjer. Kanskje er det lurt å toppe opp med kjølevæske først. Disse motorene skal ikke være vanskelige å lufte.
×
×
  • Opprett ny...