Det var da veldig så hårsår enkelte av brukerene, er på at jeg synes det er svakt at ikke en eller annen kan gi tilbakemelling på når bildeserveren er oppe og går igjen. Det er nå en uke siden den ble satt ut av drift, og man har ikke hørt noen ting på når den vil være operativ igjen. (hva meg bekjent.) Jeg kjenner da ikke til hvordan admin. systemet fungerer på Bimmers. Med at det er kun Gunnar som tar seg av svakheter, reprasjoner og komminikasjonen med brukerene. Det jeg etterlyste, var at en eller annen gir tilbakemelling på hva som er feil, og om når ting vil være oppe å gå igjen. Så mitt utgangspunkt er ikke å angripe Gunnar, men det kan da ikke koste allverden og skrive et par linjer, om hva som er feil, og en antydning på hvor lang tid det vil ta, før ting er normalisert.
Det har jo tatt helt av med og angripe meg ved at jeg ser det som seriøst fra forumets side, og gi en tilbakemelling til brukerene vedr. problemet. Ser at man har hengt seg opp i min utalelse om at det er respektløst av ledelsen i forumet og ikke gi noen form for tilbakemelling, til brukerene som man er avhengig av for at det skal være et forum i det hele tatt. Står ved det. Om det ikke er en skjellig grunn til at man ikke har hatt tid eller anledning til og komme på banen, med en eller flere oppdateringer.
Da Gunnar er en voksen mann, er jeg sikker på at han selv kan svare på om han finner mitt innlegg støtende, og i så fall på hvilken måte.
Når det gjelder den første delen av ditt innlegg Oddis, fatter jeg ikke hvordan du får det til at jeg anklager Gunnar som persjon, for noe som helst. Det var et svar fra ledelsen, jeg anklaget for slett respons.
Så nå ber jeg om at det ikke kommer flere hodeløse kommentarer på mitt ønske om et svar. Men venter som meg, med at serveren fungerer igjen. Takk.
Dette er vel heller ikke en tråd for diskusjon, men innlegg om feilmellinger, og svar fra Gunnar vedr. oppdateringer på serveren.
Mvh
Bent