Gå til innhold

DStraX

Medlem
  • Innholdsteller

    183
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om DStraX

  • Bursdag 02/06/1989

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Lillesand
  • Kjøretøy
    325i e36

DStraX's Achievements

  1. Begynner å bli rimelig serriøst nå Er det PPF sitt grenrørs kit du har der? Tenker å kjøpe samme selv å sveise, men er usikker på om jeg skal gå for syrefast eller bare svart stål
  2. nice! når blir det mapping? og er det 3mm du dreier av insugskammen? skal gjøre det straks selv.
  3. ser låvende ut dette her. bra poke
  4. Vet at Driftworks har noe lignende. Tenkte jeg skulle kjøpe et sett og teste. De har justert ackerman tror jeg
  5. Har du noen specs på de adapterene? Lurer på å lage noe lignende selv. Tipper den siger ned litt etterhvert, Burde få ganske bra stance når den har gått seg til
  6. Største problemet med mye negativ camber er dekk utgifter, Har ikke målt på min men innsia av dekket er nede på stria mens det enda er bra mønster på yttersida av dekket. Jeg har bare senka forresten, får ganske bra camber om man går lavt nok
  7. ooo nice! gleder meg til å se det
  8. Burde tåle ganske mye med smidd innmat Er vell mer en 350whp du sikter på nå da? Blir det e85 etterhvert?
  9. Er bare å kjøpe nye når de ryker
  10. De jalla coiloversene på partsandretards funker helt greit
  11. Bruker du b28 rådene?
  12. beklager utsettelsen, har blitt litt avspora pga boble prosjekt siden stempelet var så skadet, fan jeg ut at det beste var å bytte ut blokka. da har jeg bedre til til å forbrede orginal blokka for FI. vi var to personer som klarte å løfte blokka med girkasse ut for hånd var ikke så ikke som en skulle tro. Ventilene var bøyde og toppen hadde fått litt juling, så sendte den inn for planing, og fikk bytta ventilene og slipt opp setene. Jeg slipte over alle ventilene siden jeg hadde av toppen. her er toppen tilbake fra planing. sjekker at ventilene var tette. Her er m52b25 blokka som jeg bestemte meg for å bruke. lakka den svart med Biltemas silkematt motorlakk. og da var alt på plass igjenn Nå kjøper jeg inn deler til turbo bygget etterhvert som pengene dukker opp. Jeg skal få bygget godkjent for gatebruk. Jeg har begynt på en liste, men trenger nok litt hjelp. So far har jeg: m50b25 uten vanos ZF gearkasse 2x b25 veiv 1x b28 veiv 2x b28 stempel med råder 3x alu blokker 1x stålblokk målet er 350whp i første omgang, tenker og bruke stålblokka med b28 veiv, råder og stempler. og dreie av noen mm på stemplene. så blir det vell cooper eller MLS pakning og arp bolter. Lurer på om kanskje gt35 turboen er mer riktig størelse for hva jeg tenker. men lurer også på precision turbo. hørt at de er bra og billige- må jeg bytte dyser for 350-400whp? og hvordan tetter man innsuget så det holder trykk? hvordan blir det med vakum til bremsene? må jeg instalere en vakum pumpe? burde jeg satse på chip eller datasprut?
  13. Kult, jeg følger med
  14. Inspirerende prosjekt må jeg si Skal til å bygge turbo på en 325nv selv i vinter så kult å se andre som gjør det
  15. Noen som har erfaringer med ESAB HANDY TIG 180 AC/DC? fikk tilbud om å kjøpe et lite brukt aparat ganske rimelig men er vanskelig å finne noe info om de på nettet jeg har sveisa en del med mig og pinne, men ikke prøvd tig før fant denne sia da, men sier meg ikke så mye. http://www.evdvietnam.com/esab/product_details/esab_TIG002.htm
×
×
  • Opprett ny...