Gå til innhold

janerik171187

Medlem
  • Innholdsteller

    5881
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av janerik171187

  1. har mest sannsynlig varmeapparatregister, om du gir meg typen du har så kan jeg sjekke. har bbs lm 17" kopi felger om det skulle være av interesse, sølv med gullsenter, sjekk dekk/felger selges delen på forumet her om int har nok en framskjerm og. har et sett sorte de lykter, men ene siden er depo og andre sidne er hella, må nærme for å se forskjell menne har lyktegriller og nyrer, har frontfanger tror jeg om det er facelift du trenger (må sjekke)
  2. har en bil med helt tak med takluke som jeg kan kappe av taket på om det skulle være av interesse befinner seg i sarpsborg, ingen rust oppå, kan undersøke inni/under om interesse
  3. * Våpengodkjent bagasjerom med trippel lås kjekt utstyr
  4. kulene virker bra, foringene i bakkant er hele, men skader nok ikke bytte de.
  5. rimelig sikker på at jeg har en grei brukt tannstang til ix liggende. om brukt er aktuelt
  6. bak trenger man ikke foran er jeg rimelig sikker på at det ikke trengs, har noen som er 8,5" breie foran og (samme type felg husker dog ikke et) og der må man ha 5mm spacer om man har 51mm fjørben, de er i utgangspunktet laget for e30 (gs felger) så passer uten mye kødd ivaffall
  7. skal få til det, prøve å rekke imorra etter jobb, mye overtid for tia bud på 1000kr motatt for felgene på bilen og innerskjermer med bremselufterøra motatt ,men vil ha mer for det
  8. bud registrert, håpa på noe mer men hakke ligget ute så lenge heller
  9. har da noen felger som jeg kjøpte med en bil som jeg tenkte å selge om interesse. er 99% strøkne, kun noen små merker etter å ha montert dekk som er nesten u-unngåelig dekka er ikke mye mønster, men funker vell litt 9,5" bak med et 28 og 8" framme med et 27 framme passer bra på e30 bilder: gi bud, kan hentes i sarpsborg, men skal til trondheim onsdag til søndag så kan kanskje tas med dit evnt.
  10. har alltid brukt den når jeg skal lakke eller vaske noe, funker supert
  11. oppdatert førstetopic med hva som er solgt
  12. må dobbeltsjekke standen på det først, rakk ikke idag, men skal få det imorra, står på bukken nå er ikke ihjelrustne, men ihjelvalsa hehe men om man liker sånn funker det jo, ratlook skjermer
  13. facelift 88mod fanger framme, baklykter og høyre lykt 1600kr inkl frakt (frakt er da 354kr av de, så 1246kr + porto) ikke oppkrav frakt er dyr pga vekt og lengde på framfangeren.
  14. står på bilen så skal vell la seg gjøre å demontere
  15. regner med du ser at fjernlyset er borte 150kr for lykta/bud, servogreiene blir nok beholdt de og sarpsborg, rett ved e6, men er mulig å sende evnt.
  16. har fått masse interesse på vinga. tenkte igrunn 1000kr ca for den men 1500 for vinge med luke/evnt bud
  17. hentet da en 320 med turbomotor her tidligere, selger det jeg ikke skal ha selv, skal ha dette selv: motor med turbogreiene (ikke girkasse) 51mm fjørben bensintank (ikke helt sikker) sikkert noe mer jeg ikke kommer på nå (småtteri hovedsaklig) men har da ivaffall dette: greit skinninteriør til 2dørs, men passer 4 dørs og (vipp på stolene) gråe skinndørtrekk mteck1spoiler greie dører bagasjelokk i ok stand panser i ok stand, men er noe småbulker etter at wastegaten har vært nær panseret ellers se bilder om det er noe du trenger dårlig bilde i bagasjen, men har det meste avtrekk etc og litt div ekstra deler skinninteriøret er greit, sett bortifra passasjerstolen som har et hull (ikke veldig synlig) på sitteputa og det hullet som er på siden av ryggen av en eller annen grunn.
×
×
  • Opprett ny...