Gå til innhold

janerik171187

Medlem
  • Innholdsteller

    5881
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av janerik171187

  1. Er det noe å finne på i Kiel på en lørdag morra? Kommer med Color fantasy Imorra, så kjekt å ha noe å finne på
  2. Funka brått nå etter å ha spint litt på en snuplass. Så mistenker nok mest dårlig kontakt Skulle nok tatt diagnose. Skulle nullstilt bremsebelegglampa. Tips til hvor kjøpe utstyr til det?
  3. Får ta den på bukken å løsne og rense pluggene. Får ikke lampa før jeg beveger bilen. Men er kanskje normalt ved defekt sensor det?
  4. Har da brått fått dødt speedometer Og abs lampen lyser. Er vell en av sensorene bak da om jeg har hørt rett? Dvs den som speedo tar signal fra. (hvilken side?) Fikk tilbake signalet en 10sekunder på e6, men forsvant igjen. Så kan jo være så enkelt som dårlig kontakt
  5. Spille Flappy bird i lunchen ftw
  6. sånn går no dagan ble solgt for 23k med noen mim felger jeg hadde
  7. trodde du mente på m20'n jeg på m52'n tror jeg det ligger rundt hjernen, så er vell inni hanskerommet vil jeg tru da.
  8. hva? har du degradert ? :mrgreen: :mrgreen:
  9. Skal sitte på motornettet til m20'n. Det som er nærmest sikrringsboksen under det dekselet mellom lmm og sikringsboksen.
  10. jeg prøver varierer hvor mange bilder jeg får tatt men prøver å få med litt så man ser hva jeg gjør var da i hamar (stange) idag og hentet en 320i med m20b25 turbo maskin, specs: div deler lastet opp til avreise blekke noe bilde hjemme menne planene er da å flytte motoren over i 323'n, så blir det nok enten høgge 320'n (selges seff i deler da) eller selge den med m20b20motor heller. se hva jeg gjør, spørs åssen den er for rust. brukte biltralla jeg har kjøpt, 83mod, funker bra, ligger fint etter bilen, e30 passer perfekt på
  11. fått liv i sprutet ja, bare ikke hatt tid til å se på det, og har demontert bensinpumpa nå så må ordne bensinsystem nå har noen ide'r. sliter med å få lite nok bensin på tomgang 3bars bensintrykkregulator = alt for mye bensin med 2,5bar så fikk jeg det til sånn nogenlunde, men blir nok å sette på malpassiregulatoren jeg har liggende.
  12. rygge tilhenger på snø er no dritt driten bestemte seg for å gå sidelengs når jeg hadde den perfekte retningen på den så endte opp med å knærte ene baklykta
  13. er vell sånn at det er bedre med masse små enn fler store skarpe biten som kutter store hakk om man er uheldig
  14. fiksa lysa og justert bremsen på bilfrakthengern kjørte e30 m50b25'n en tur ellers
  15. hvor skaffe spillet?
  16. Er vell mest ute etter Salg eller bytte i m20turbo motor evnt men send pm med info
  17. Står i Østfold. Kjører bilen idag, funker fett
  18. sendt pm
  19. byr 20k da eller e30 320 med m50b25 og 5k til deg
×
×
  • Opprett ny...