Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Flott bil, nydelig farge, gratulerer.
  2. Burde kanskje legge ut noen bilder av interiør?
  3. Driiit rått. Ligner veldig, du må bare få bestillt et sett med små skilt nå. Et lite spørsmål til, når du lakkerte bilen. Brukte du type biltema spray eller sånn airbrush? /Fredrik
  4. Er det de som holder til ved Hydro? Er stor fornøyd med de, bra service.
  5. Kan du røpe din hemmelighet? Hvor bestiller du felgene dine?
  6. Motorsykler , så de kan ta oss....?
  7. Flott at bilen kom til rette igjen! 12 sider på 2 dager, ikke dårlig.
  8. Tenkte bare å kjøre bort, parkere, å se på det som er der.
  9. Er dette "fritt møte"? eller bare medlemmer av CCN?
  10. Vi chippa (tuningbox) 530d'en vår. Vi fikk 275hk og 624NM 0-100KM/T på 6.0 sekunder...
  11. Er den godkjent med motor/turbo?
  12. Ser ikke ut som den går 0-100 på 3,5 sekunder her. Men antall hester og NM er sikkert korrekt.
  13. Fyfan...
  14. Det er 3.0l motorer i 530d og 535d
  15. Ble tøft. Kledde bilen godt.
  16. Han ga jo ut link! Hva er problemet??
  17. Og dette kan man bruke på alle modeller/motorer? Passer vel best til turbomotorer/diesel?
  18. DOCH?
×
×
  • Opprett ny...