Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hvordan er holdbarheten på en slik motor med turbo? mye stell? Meget fin bil BTW.
  2. Det er jo godkjent i vognkortet da. EDIT: Åjaa, filmene.
  3. For en bil! nyydelig. Flotte bilder. :D
  4. Kondolerer. Utrolig kjipt, fineste E34'n i Norge!
  5. Rått. Rart den holder seg så godt.
  6. 400? Mener vell 4000?
  7. Ble konge dette GiljeN
  8. Bilder selger
  9. Flott bil, M-tech gjør susen.
  10. Ja, får håpe det. Thanks anyway.
  11. Stemmer, men hva bruker du får å få til HDR bilder da? /Fredrik
  12. Tøffe bilder, bruker ikke du EOS 450d?
  13. Mange biler det var her da. Ser ut til å ha vært et suksessfullttreff!
  14. Bilder av resultatet! :D
  15. Synd at en såpass rå bil har så liten motor.
  16. Nope.. Feil bilmerke.
  17. Nyyyydlige bilder, begge to. :D
  18. Denne da?
  19. Nydlig, flere bilder takk.
  20. Det har bare vært 1 eier på bilen også?
×
×
  • Opprett ny...