Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Nej, du må ikke det!
  2. Okey...
  3. En ting som farfaren min gjorde med Pajeron sin, var at han brukte fjernstyringa når han låste døra, og brukte nøkkelen når han skulle åpne, så da hadde en sperre blokkert. Kansje dette er feilen din også?
  4. Tøft prosjekt, fortsett å post bilder.
  5. Hehe, Satt å så på denne for 5 min siden.
  6. M5 fanger, helt klart!!
  7. Igjeen, Skjer det noe her? Du la ut flere bilder før.
  8. Bare elsker E28.
  9. Flotte biler.
  10. Lo godt nå.
  11. På tide med bilder?
  12. 100sider med morro, Dette er bra. Liker bilen din godt.
  13. Dette ser morro ut. Pøs på med bilder.
  14. DEN var fin! Oh.
  15. Bra at dere fant bilen.
  16. Uff, Forferdelig, liker ikke slike bilder. Svensk bil?
  17. Er den solgt?
  18. Gratulerer med Konge bil, bra med 320. Så tøff ut den bukken, har sett noen lignende en gang.
  19. Pen bil, digger hvit E46. :D
×
×
  • Opprett ny...