Du har ikke spilte gamle C64 spill du da skjønner jeg.. 16farger og greier. hehe.
Har dessverre ikke spillet. Men har du N64 emulator, er jo dette spillet å finne på nettet.
Jojo, har to stykker på loftet faktisk.
Bra spillmaskiner, aldri noe feil.
det er verken cossiemotor eller kunde av Ruud. Håvard blir vel kanskje litt fornærmet om du kaller han for det..
Forøvrig et helt vilt bygg han har der. men, så er karen dyktig og har mange dyktige rundt seg også.
i mine øyne så er nok bilen til saxerud den fineste
Hmm, rart at det står Ruud Racing på intercooleren da.. Og at jeg ser en cossie motor..
http://www.ruudracing.no/index.php?cate ... ectionid=2
Men beklager på det sterkeste om jeg tar feil..
DU har rett.