Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Vet at mange av dere her er flinke med å ta biler og bruke photoshop. Har nettop vært ute å kjøpt meg mitt første speilreflekskamera, og ønsker å lære mer om å redigere bilder. Har noen spørsmål angående dette: -Hvilke programmer bruker dere? -Laster dere ned, eller kjøper dere CD'r? -Og har noen av dere noen tips & triks så del det med oss. Takk for alle svar.
  2. Mor bor der. Ved "svenskehusene"
  3. 21.November så kommer GTA IV til PC også :D
  4. må nesten legge ut bilder vel?
  5. Fin Touring du har. Ser at noen av bildene er tatt på Gulset.
  6. Ja, man har internett i hvertfall.
  7. Hehe, hadde et Canon Ixus 75 før, fungerte veldig bra til sitt bruk det.
  8. Sånn, nå har Sony A300 byttet mot Canon EOS 450D. Deilig!
  9. Gjør det? Kult.
  10. Brukte han Sony?
  11. Ser ut til at det blir bytting fra Sony til Canon nå. Har prøvd den litt og var ikke så veldig imponert. Håper at Canon er litt bedre. Skal bytte i kveld/morgen en gang.
  12. Vet, men de er dyrere. Har ikke fått testet det enda. *cry*
  13. Har jo angrerett til å bytte, holder på å lade den nå. Er det noen som vet hvor lang til man må lade Canon 450d den første gangen? Sony'n så er det over 4 timer.
  14. Ble et helt annent kamera en forventet. Ble et Sony A300. Kjøpte den på Elkjøp. Selgeren anbefalte meg å kjøpe denne så lenge denne har innebygget IS. Har jo 30 dagers angrerett så vi får se.
  15. Gratulerer med en fin bil. Bra med V8 front også da.
  16. Næmen, drikker du sprit mens du jobber? FyFy.
  17. Wow.
  18. ja, hvis det er denne reklamen som kommer opp, så får du bare oppdatere siden eller gå inn på nytt.
  19. gta-worldmods og gtainside er de største sidene.
×
×
  • Opprett ny...