Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Her er linken til den E39'n: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=139 Ta V2.
  2. Nei, desverre.
  3. Blir mange bilder fra meg nå, men håper det går greit? Bruker for det meste, www.gtainside.com og www.gta-worldmods.de . Har brukt till www.gtagaming.com men det er en litt tung side. Hvis du vil at jeg skal gi deg linken til en av bilene, så bare si ifra.
  4. Iron Maiden Fly:
  5. Har spillt en god del GTA SA selv. Har hatt en god del biler der selv., mest BMW. Skal se om jeg finner noen biler og linker til noen kule biler etterpå.
  6. Hehe. Bra at denne tråden fortsatt lever.
  7. Takk, tror nokk at det blir denne jeg.
  8. Hjemmemekk?
  9. Er det noen som vet hvilket som er best av Canon 40D og 450D?
  10. Skal kjøpe meg mitt første SLR kamera i morra. Tror det bli Canon EOS 450d. Elkjøp har tilbud på den nå til 5490kr. Er dette et greit kamera trur dere? -FredriK
  11. Pen bil, mangler bare kantfelger.
  12. Alt for kule felger til vinterbruk.
  13. Vet at dette ikke har noe med bil å gjøre, men får prøve å gjøre et forsøk. FÅ BRUKERNAVNET DITT VURDERT! Regler: *Skriv vurdering av den siste som har vurdert noen andre *Gi en karakter mellom 1-10 til brukerene *Skriv også begrunnelse hvorfor du har gitt personen den karakteren. *Selv om du har vurdert en, så kan du fortsette spillet ------------------------------- Hvis dette bare er teit så slett denne posten.
  14. Rart at det tokk så lang tid å selge den egentlig. :S
  15. repost Deluxe. ;D
  16. Hvorfor må det være automat. ÅÅåå
  17. Kjempe bra med bilder! ;P Blir bra dette.
  18. BilliG
  19. Tøft. Skal du beholde guleblinklys bak? Syntes det passer sorte biler godt.
×
×
  • Opprett ny...