Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. yess, fikk på plass panser. nå er bilen ferdig. kom med innspill hvis du er uenig i noen ting. bilder kommer i morgen en gang...
  2. Hehe, ja, skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg er bare 14år ;P hehe Nå har jeg holdt på siden 21:30 med bilen, er ferdig med seter, nytt vindu og fiksa litt på motoren og interiøret. Har testa med tak og panser men der ble ikke så veldig bra akkurat. -Fredrik
  3. hehe, tøffe leker. likte den e30 godt, har en tamiya selv, en Subaru impreza driftebil
  4. det hadde vert tøft eller en 535xd. er jo mindre av disse bilene en det er m biler i norge syns jeg Men skulle det ikke være en Coupe da??
  5. hehe, takk igjen. skal prøve å lage nye seter i kveld og får se om en ny frontrute. takk for tips.
  6. Enig i alt du sier x2 x3
  7. hehe, takk for kommentarer. ja, det med setene var en god ide!
  8. Her kommer det noen biler av min BMW e30 m3. Jeg har brukt ca 7 timer på å komme så langt som jeg er nå med bilen, men mye av tiden har jeg jo brukt på å få tak i delene/klossene som ligger i en stor kasse. Bilen er ikke 100% ferdig men jeg måtte bare legge den ut. Jeg prøvde så godt jeg kunne å lage den slik den ser ut i virkeligheten, men det er jo ikke bare bare å lagen en bil i lego. Bilen er 33cm lang, 15cm bred og 10cm høy, så det er en litt stor bil. Beklager for dårlig bildekvalitet men... ..Her kommer det noen bilder: På tide med litt Motor og interiør bilder Ris og ros med takk.
  9. Ble kjempe bra med de holderene, men skal du lakke plata eller no?
  10. Er sikker på at det er e92. høres ut til å bli et villt prosjekt., skal følge med her JA!
  11. Fet bil med perfekte hjul og senk
  12. Bilder?
  13. Super Fine bilder! Og fine bilde plasseringer.
  14. at det går ann.. :-/
  15. Tøff bil og råe felger.
  16. Dette var en spennende og RÅ bil! fine bilder ogsåå
  17. ca pris på Hekkvinge/spoileren?
  18. noen reklamer: http://www.youtube.com/watch?v=UMaKQJbSJx0
  19. Ja 80k for den bilen er er en veldig god pris! nydelig bil!
  20. Fine biler! like den E30 Best!
  21. høres ut som et fint prosjekt det der, gått utrolig lite den bilen din. men en liten ting som hadde vært bra er bilder
  22. Haha, så sykt driti ut! xD
  23. Ja, det er bilen til Arild G. her på forumet. 100% Strøken ^^ Du kan se tråden hans her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=56601&highlight= -
  24. har du noen flere bilder av den 535 e34 som du har på den sia di? (tinycars.no) -Fredrik
×
×
  • Opprett ny...