Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Fine biler alle tre, men din er bare råest! BTW: ble veldig tørst av å se på det nederste bildet. *Sikle*
  2. spennende prosjekt, kommer til å følge med her! har du noen planer utvendig av bilen også?
  3. faen får en dritt bil! jaja, gressklipperPower
  4. Gleeeder meg, nydelig bil du har!
  5. jo den burde ha ligget under prosjekt eller biler. Men som alle andre har sakt, bytt ratt og hold den clean.
  6. 10k var litt mye ja, men jeg kan nokk bare glemme denne uansett, er litt langt unna.
  7. hvor gammelt er det? er det noen skader på rattet?
  8. ca pris? km stand? mer info?
  9. Hvor mye for spoileren?
  10. Konge at du begynner tidlig! Hva tenker du som førstebil da? Pusse selv, skrangelkasse eller strøkent kjøp? Er ikke helt sikker, men må snart begynne å tenke litt. Tror det blir en av disse: E30,E34,E36. Jeg tror ikke at det blir en helt strøken bil når jeg skal kjøpe, men det kommer den til å bli etter litt arbeid.
  11. Kan du bare glemme Guttene mine er des -04 og ihuga FAEN!!, hehe
  12. JEG er yngst her. 1.November 1993.
  13. Sykt kule biler du har. har du noen andre bilder av den: BMW E34 535I som er på den sia di? (Tinycars) -Fredrik
  14. NYDELIG bil du har. elsker den blå fargen.
  15. helt extremt! hadde aldri Forestilt meg en slik Garasje! blir gøy å se når alt er ferdig da.
  16. Perfekt bil i mine øyne.
  17. Hvor langt har denne bilen rullet?
  18. den siste bildet (E34) er den din?
  19. Fine biler, har sett mange av de før i Skien.
  20. Ser ut som den har E39 frontlykter. hvis du ser på siden av bilen så ser du at det er en 3, og ikke 7 serie.
  21. Vært stille her leenge! Og MoePower hadde sitt 800`ende innlegg her sist og nå har han snart 2800 innlegg.
  22. Fin E39, bytte tema tittel?
×
×
  • Opprett ny...