Har ikke skjedd stort i det siste.
Bilen står til vinterlagring, stått stille i over 1mnd nå.
Bilen fikk seg en polering før parkering
Noen bilder av resultatet
Noen randoms:
liiiten forskjell
0gså et bilde av vinterbrakka. Som allerede har, og skal få kjenne det i vinter
Bilen er en mb 190e, 2.0 manuell, med 2stk hella 1000metere med ettermontert 75w xenon
BMWn kommer også muligens for salg til våren. (etter vinterlagring og eu-godkjenning).
Eneste grunnen til at jeg vurderer å selge er pga lyst til å kjøpe en M-bil
Så si ifra om noen er interessert i å bytte
Bilen er forøvrig så og si rustfri (!)