Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Begynner å nærme seg ferdig med fronten nå. satt på en liten leppe, imellom tiden til jeg får meg m5 fanger foran Og bakfangeren som venter på den siste finpussen, og lakk...
  2. Funnet litt mer infomasjon om chip en. Den passer også til 520d, og 525d. 520D 2.0 alle modeller uten partikel filter. standard: 163HK og 340NM med Tuningbox: 196HK og 408NM 525D 2.5 alle modeller standard: 177HK og 400NM med Tuningbox: 209HK og 480NM
  3. Da skal far i huset selge sin meget pene 2008modell 530Xdat Facelift. Med det aller meste av utstyr, bla: Comfortseter m/memory, night vision, headup, active cruise Controll , active lys, m-pakke, panorama soltak, el.bakluke betjening, lyspakke +++ Link til Finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33110795 - Fredrik
  4. Vet såvidt hvem han Liridon er. Han pleier å stå å selge ting i bodene på handelsstevnet. haha
  5. Selger en chip box for faren min, som satt på vår gammle 06modell 530xdat. Fungerte veldig bra, og bilen gikk mye bedre! passer til 530d med motorkode: M57N. passer alle 530d e60/61 fram til 9.måneden 2005, med orginalt 218hk. Ny pris var 6000kr, ny for ca 2år siden. Tror vi fortsatt har kvittering. Selges 2000kr/bud Bilder: - Fredrik
  6. Spottet gamle bilen til en på forumet tidligere i dag
  7. Hvis det er bensin bil. Så vil jeg tro, olje, olje filter, luftfilter, bremsevæske, tennplugger, microfilter(pollenfilter), og drivstoff filter. Pleier å være det meste ved en 100.000km service.
  8. Kan bli bra dette Du sier den er strøken for rust, det ser ut som det er litt rust rundt tanklokket ditt. Eller er det bare bildet som lyver?
  9. Det har jeg Bud på 500,- inkl frakt er notert for lmm Hadde helst håpet å fått 500kr + frakt Bare til å by
  10. Lag en egen tråd Robinn
  11. Svaret ligger et par poster over deg Navnet er: Azev A. 8,5 og 10x18
  12. Ingen som har visst interesse O.o Må vel være noen her med lyst interiør, som ønsker å freshe opp litt
  13. Bud på 350kr inkl frakt er mottat Flere bud ønskes. Bump
  14. Mads Vet om en som skal selge en meget pen 97 (tror det var det, om ikke 98 ) 525tdsa, touring. Mørkeblå/svart. Det meste av utstyr mener jeg, facelift lykter hele veien, bbs vinterhjul, svar skinn, sort taktrekk, el.vinduer hele vien, multiratt ++ Edit: 98 modell, og med shadowline Send PM om interesse Han skal ha rundt 60.000kr for den mener jeg
  15. En stakkars små kald porsche
  16. prøvde å sladde? http://www.varden.no/nyheter/buss-sperr ... -1.6728466
  17. Liten update Noen ny deler ankommet som er: -Nye skiver og klosser - kasterstag, med powerflex - hjelpensekke foring - tennplugger - drivstofffilter - olje og olje filter - svarte blinklys foran Så da håper jeg bilen går imellom eu-kontroll i Mars
  18. Jo, og takk det samme Kan virkelig annbefale brukeren Maloi. Overførte penger med en gang handelen var "planlagt", og alt gikk som smurt! + i boka fra meg
  19. Mer info om forsterker og element?
  20. Hvem er han kjekkasen på sia der a? Gratis bump. Råe subber dette! Vurderer dem selv.
  21. 500,- Ser de har blitt solgt for 900-1100,- tidligere : )
×
×
  • Opprett ny...