Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Er vel høyre bærearm vi snakker om
  2. Nesten litt skuffa. Har en litt fin strekke her. Prøvde med mærsjen i går, og bmwen i dag, og klarte nesten ikke få å mer fart med bmw'en O.o Måtte presse den enda litt lenger for å klare 10km/t mer haha Er vel noe høy utveksling på bmw'en som er problemet tenker jeg...
  3. "Bra" annonse http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31659079
  4. Samme som Mini Clubmannen også
  5. Setene tar opp plass. Siste pris: 3000kr, ved rask handel!! - Fredrik
  6. Jeg skal sette min på vinterhjula
  7. Når vi snakker om to-hjulinger. Noen som har sett denne? BMW 1000RR på is
  8. Tusen takk alle sammen
  9. Da har jeg endelig fått lappen, utrolig deilig Skjedde også en ting har om dagen. Hele vinduet på førersiden løsnet. Tok av panelet, og så at den ene feste brakketen som skal være limt fast på ruta orginalt har løsnet. Etter et litt nærmere syn, fant jeg ut at hele vinduheismekanismen er skeiv, og er ikke noe å reparere på. Så må ente bytte alt til nytt, eller finne et som er brukt og i bra stand! Et bilde av hvordan vinduet så ut Sånn ser denne braketten ut, som lå i bunn av døra når jeg tok av panelet
  10. ENDELIG fått lappen!!!
  11. Var ikke den jeg trodde gitt : / fant en link her: viewtopic.php?f=6&t=207441
  12. Du som kjøpte en meget pen sort e34 touring? 96modellen?
  13. Moren min har en Volvo V50 2.0d. 07modell, hun er veldig fornøyd med den. Hatt bilen i 2år nå og alt har gått smertefritt, foruen en dørlås som måtte byttes på den ene bakdøra, da sentrallåsen ikke ville fungere der. Eller så har jeg hørt at en burde kjøpe V50 fra 06 og nyere, da det er en del barnesykdommer på de første modellene.
  14. senk og felger så er det meste gjort. ellers syntes jeg at m5 frontfanger er fin, liker ikke det m-tech greiene på disse, selvom det er mange pene e28er dere ute med dette Noen bilder av gliset?
  15. Hei. Byttet nå nylig ut en kasettspiller som satt i min mb 124. Måtte kjøpe en overgang for å få strøm osv til den, det gikk fint. Men har ingen lyd, da høytalerledingene er annerledes enn de vanelige. Noen som vet hva jeg må gjøre her? Finns det en overgang, eller på jeg kløppe opp ledingene? legger til et bilde sånn at dere kan se hvordan de ser ut
  16. Denne som det sto en m50b20 i ?
  17. Ikke være redd for at du er på Volvoforumet altså Er ikke noe å vøre stolt av
  18. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31477593 Ikke dårlig, pikkfrie vinterdekk å greierr
  19. Er fullt mulig det Hvilken bil/modell har du? Må bare lete under kategorien delekatalog ETK - Fredrik
  20. HATER buss selv. Heldigis så er det forhåpentligvis snart slutt på dette!
  21. Enig, dette var dyrt. En på jobb selger et sett for 300kr, ikke gruppekjøp eller noe.
×
×
  • Opprett ny...