Det at du sier mercedes er gode på vinterføre, har jeg iallefall aldri opplevd eller hørt om.
Syntes også de nye Mercedesene er pene, men liker BMWene bedre med heleten utvendig og innveldig. Syntes interiøret i w212en er ganske stusselig (Iforhold til F10/F11)
Og kvalitetsfølelsen har steget kraftig på den nye BMW 5-serien iforhold til den tidligere/E60/E61
Men dette er da mine meninger, og mine erfaringer.
Og anngående at Mercedes ruster, det gjør BMW også for å si det sånn
Hadde inne en 2005/6modell 520d for noen måneder siden hvor det var en del rust i bånn av dørene.
Hmm ,ble veldig usikker selv, da eisenmann egentlig var det enste jeg også ønsker : /
Etter å ha hørt video klipp fra youtube, så gir eisenmann den råeste lyden.
Stemmer det, Jækker`n og meg var oss Ståle og henta en 69 02.
Hehe, så du kom ut av gårdsplassen til Stig, lå bak deg til du svinge av mot Ståle
Trodde det var deg skjønner du
Det ble ingen w123 300td : /
Bilen var litt over middels rusten, samt at den lakk inn vann ved bakrute på bakluka.
Så jeg skal se på en e260 w124 etterpå. Er en sedan, tror muligens det blir handel da den ser veldig pen ut
Den ligger ikke på finn eller noe, er faren til en bekjent som skal selge
Hadde ikke tenkt å restaurere den nei. hehe
Men kunne vært en artig bruks/vinterbil siden den har hengerfeste, er stasjonsvogn og diesel (regner med den ikke bruker allverdens drivstoff?)
Tror det hadde vært godt for e34 og mei og ikke kjørt i vinter. Både pga salting og rust, samt drivstoffkostnadder ehhe
Er en stasjonsvogn ja
Står i byen her, en eldre dame som er født i 1944 eier den nå.
Gått 321000++
Godt å høre at automat er brukans Har hørt at mange sier at det dummeste en gjør er å kjøpe automatgiret vinterbil. hehe
Tviler på at den har diffbrems
Edit: Godt å høre wicky, skal sjekke det
driver å leiter ett vinterbil (Helt mercedes) og har funnet en veldig bra en nå.
Men det har seg slik at den har automatgir.
Noen som kan si noe om automatgir på vinterføre? Hvordan er det å sladde med automat?
Motoren er vel godkjent.
Men senk er jeg usikker på.
Men felgne blir vel aldri godkjent, da han bytter nye hver uke
Jævli pen bil Ståle, men likte ikke felgene : /