Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Å jeg som trodde at BBS skulle være kvalitet, men neida : / Må selvfølgelig ha skikkelig anlegg i bilen også, når ikke orginal anlegget er godt nokk
  2. ja vet men syntes at med de kalkulatorene så får jeg en skyhøy forsikrings pris hver gang, derfor jeg lurer på hva andre betaler i forsikring 4600 kr er ikke så alt for ille da, forresten så fant jeg denne på finn tror dere det er ett bra kjøp ? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29623984 Den så jo pen ut. Riktig utstyr, lav kilometerstand, populær fargekombo og bra pris. Det eneste jeg ser som jeg ikke liker er at det er touring (stasjonsvogn) og automat gir
  3. I forsikring så måtte jeg betale 4600kr, da sto forsikringen på min far
  4. Hei, og velkommen til forumet. Liker selv veldig godt 5 serien til BMW selv, og derfor ble valget ganske lett for meg også anngående valg til førstebil. Min førstebil var en 1991 modell 520i (se bilder osv i signaturen) Syntes den virket veldig kurrant selvom at jeg kun brukte den til øvelseskjøring Drivstoff forbruk osv er vel rundt 0.8liter per mil på langkjøring, og rundt 1,2 på bykjøring. Vil tro at den 525 kanskej brukker litt mindre, da det er mer hester fordelt på vekten. Anngående ting å se etter er vel som vanlig på gamle BMWer (gjelder også e39), er vel rust. Jekkfestene/kanal, bakkant av kanal hvis bilen har takluke (dreneringen til takluken), rundt bensinpåfyllingen og bakluka. Eller så er det vel å høre etter tikkelyder på motor, eller ulyder i understell under kjøring. Les mer her for tips anngående e34 og e39 e34: http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E34/ e39:http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/
  5. Det var ikke vi som monterte dette, alt har blitt satt bort til motorteknikk i Skien (GSbildeler nå). Men kompressoren er der den kom orginalt, ettersom vi har forstått - Fredrik
  6. *********SOLGT!!!******
  7. Hvor holder du til? Selge uten Cd spiller og evnetuellt ledninger?
  8. Ser det er mange som har slike klistremerker som dem setter på skiltet sitt. For å dekke til det norgesflagget og den blåe markerte området på skiltet. Syntes det er mye finere uten, og lurer på om noen vet hvor man får kjøpt et slikt klistremerke?
  9. Veldig flotte bilder, av en pen e34! Riktig.
  10. Bilde fra bilparken heime. (Den sorte kommer for salg til helgen, og den sølv er muligens også til salgs. Send PM for mer info) Og min egen, som fortsatt venter på montering av senkesett ++
  11. Da er det endelig HELG!
  12. Gammel god m30
  13. Hva tenker du deg i pris da?
  14. Så ut til å være en veldig pen bil! Lignet på min utvendig, samt med motorvalg og girkasse Hvor mye er den senket, kan jeg spørre hvor langt den har gått?
  15. Det er jo m5 fangerer, som sagt, og må kjøpes helt. Det at den er todelt er helt frivillig
  16. Hei, og velkommen til forumet. Som sagt over her, så har du postet tråde din feil Jeg vet kun om en Norsk levrandør av Eisenmann, og det er http://www.schmiedmann.no/ Men for alt det jeg vet, så kan det være flere...
  17. Jeg handlet bakfanger av han i forjje uke. Vriket greit på telefon, men når jeg kom fram, så var ikke varene helt slik som framstilt. Var litt flere sprekker og merker enn beskrevet. Samt at jeg klarte selvfølgelig å glemme å ta med listene. Og jeg skulle til Oslo helgen etter, så tenkte jeg skulle innom og hente de, da jeg vet dem var hele. Sa han plutselig at de var stygge og knekte, og at han ikke fant de : / Ja, han virket som en liten lur drittunge Adressa som jeg dro til var skrysethveien 4. 3440 Røyken. Det virket som at det var gården foreldrene bodde på, når jeg var der så holdt han på å flytte ut.
  18. Råbra den bilen har blitt. Skal bli godt å se den ferdig lakkert og montert. All ære til dere som har fått alt dette til på så kort tid! Men tilbake til en ting, hvor var det du fikk kjøpt deg de grenrøra? Har leita etter slike til min egen bil, men finner det ikke : /
  19. vet, men har alt kjøpt inn alt som trengs, og coilovers blir for dyrt hvis man skal ha noe som holder
  20. +1 Så ellers ut som en pen bil.
  21. Takk Så da ikke så halvgalt ut det der da, men som man kan se, som jeg også fryter, er at den blir lavere bak enn foran : /
×
×
  • Opprett ny...