Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hei. Har fått inn mitt nye 60/40 senkesett fra FK. Og har hørt fra et par stykker at med selv 60/40 så blir den litt høy foran. Senkesettet som jeg har kjøpt følger det med tuv papirer og jeg skal godkjenne dette hos biltilsynet. Det jeg tenkte på da var å sette på senkeskåler foran for å få den litt lavere (10mm) Tror dere at dette er noe biltilsynet klarer å finne ut av? Kommer den til å bli så lav med dette at den ikke klarer den "reglen" med at man ikke skal være lavere enn 11cm på det laveste punktet på bilen? Setter stor pris på svar, da jeg er veldig usikker anngående dette -Fredrik
  2. Blei rå bra da! så proft ut.
  3. Noen som vet om listene på standard bakfanger, passer på m5 bakfanger? er en e34
  4. spotta denne fæla audien har om dagen, og en sort e60 m5 RJ registert. Fikk desverre ikke bilde av m5en. Hadde også inne en 06 320d inne på jobben, som hadde gått en smule langt...
  5. Så ut til å være en pen bil. Behold dørhåndtakene sorte, syntes det er mye finere, det blir så "tomt" og rart når lister, og dørhåndtak er i bilens farge. Syntes nå jeg
  6. Takker og bukker Jordfræsar! Var akkurat beskrivelsen jeg trengte Godt vi E90 gutta kan hjelpe hverandre Er bilden din import? eller kjøpt ny i Norge? Hvis den er ny i norge og innenfor reklamasjonstiden (noe den er siden den er 08modell), så kan du få byttet det dekselet gratis hos nærmeste autoriserte bmw forhandler
  7. Ferskt bilde av e34en Tatt vekk hengerfeste og spoiler bak. Har nettop kjøpt inn en m5 bakfanger som skal på etterhvert, samt senkesett som skal på til uka
  8. girkulen og posen er nok ettermontert. Slikt ratt som sitter i din, fikk man levert med orginalt. Stemmer at det skal stå BMW der fargekoden til bilen har revnet. Så heller ikke ut til at det var så mye svetting på den motoren da, har sett mye verre. Er nok sikkert bare topdeksel pakningen Så jo ut til å være greit for en gammel orginalbil. Kan bli noe godt ut av denne ja - Fredrik
  9. Hei. Pris på m5 bakfanger? Er den orginal? Noen skader på den? - Fredrik
  10. Pe n bil ja Er vel en m50b20 maskin
  11. Gratulerer Skal ut som lærling til høsten selv
  12. vi vil ha bilder Jonas!!
  13. En kar i Skien. Yoshi e28 her på forumet
  14. Hadde denne inne på jobben i dag, Alpina D3 nr. 011
  15. Solgt deler til "Yoshi E28" her på forumet. Bare godt å si om denne karen!
  16. http://www.schmiedmann.no/ selges eksos, og eksos"haler" til BMW!
  17. Bud notert. Du har mulighet for å hente?
  18. Bump Blir muligens solgt og hentet i dag. Hvis ingen byr høyere enn 600kr
  19. Er det orginale hella DE på den? Eller hjemmemekka?
×
×
  • Opprett ny...