Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Videoen er også redigert, den spoler tiden. Hvis man ser på vindusviskeren osv så ser man det...
  2. Ingen som har opplevd/hørt noe lignende?
  3. Hei Har et problem med vår 06' BMW 530d x-drive. Bilen "smeller" når den girer. Mere når den er varm, enn når den er kald. Skjer kun fra 1-2gir, og 5 til 6 gir. Det virker som at den øker/velger feil turtall før den girer. Vi har tappet olje, oljen så normal ut, og det manglet heller ikke noe. Vi har fyllt på ny olje for og se om det hjelper, men til ingen nytte. Verkstedet som vi bruker sier nå at det neste de må gjøre er å enten kjøpe inn en byttekasse, eller sende inn nåværende girkasse til girkasse ekspert, som går over og sjekker hele girkassen. Vi er fortsatt usikkere på hva som kan være feilen, det samme sier verkstedet. Lurer da på om noen andre her kanskje har hatt samme problemet på sine biler? Eller har hørt om noe likt? - Fredrik
  4. Fikk kun tatt et par, da jeg klarte å glemme speilrefleksen heime. Så da måtte Phonen være vikar i dag Aldri sett en slik BMW før? Noen som vet?
  5. Noen som skal til Øvrevoll Sporsvogn bilutstilling morgen?
  6. Noen som har lyst til å få den neat?
  7. Å sette en L på en hvem som helst bil? Eller Politibil? Siden du sa merce, en vanlig merce eller politimerce? Må være en politibil
  8. Er en russeknuta ja La en L på en Mercedes i går
  9. Er Magnus Tvedt. Hvis du vet hvem det er ?
  10. Jævli smart vettø http://www.ta.no/nyheter/article5596264.ece Var like i nærheten når det skjedde. Eieren av Porschen skulle prøve å sladde inn til parkeringen...
  11. Tøøft http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28328656
  12. Hehe, ville ikke kalt han kortvokst, men han er liten ja Skjedde ved klosterskogen vidregående skolen (travbanen)
  13. haha, ja Rekker såvidt ned til bakken når han er på sykkelen
  14. haha, han ene klassekompisen min skulle prøve å burne med sin Aprilia lettsykkel i går. xD Å han som påsto at han var ekspert på detta... Se på de barnehageungene i bakgrunnen
  15. Så på Fast Five i dag, råbra film. Åjaggu så var det en BMW 2002 med i filen å
  16. pictures. som man også kan se, så er ikke bilen registrert i Norge. Tror det er Sveits eller no? Edit: Den sto parkert
  17. Sikker på at den var ekte? Vet det går en hvit med noe rallydekor her i landet. Men det er en replica med 2L. Vet ikke om den er ekte. Ingen rally dekor. Det var ihvertfall luft inntak på skjermene foran med RS logo, RS logo i grill foran, og bak. Møttestoler med brodert "RS", to svære potter bak
  18. Spotta en hvit Ford Focus RS før i dag. Bilder kommer etterpå
  19. Fangeren løsnet på venstre side ved skiltet?
  20. Kan godt hende, men var ihvertfall en som kjørte den
×
×
  • Opprett ny...