Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. så det kan altså være vannet som er såpass dårlig, som også forårsaker at jeg ikke får varme ? Kan tenke meg at det er kanel ja, da der ser nesten slik ut. Samt at der "skummer" litt, og det gjør vel ikke rust. Skal ha bilen på bukk til helgen, og ta en sjekk over hele bilen samt gi den en skikkelig vask. Noen tips med tømming/spyling av kjølesystemet? Hvor er tappe hullet? Hvor er så varmeregisteret osv? Har null peil på M30 maskinane hehe Hvis du finner den tråden om spyling, så hadde det vært fint hvis du kunne lagt ut link, Morten
  2. Husker ikke akkurat bredden på felgen. men jeg har 17" Borbet A felger jeg vurderer å selge. Har ikke fått sett så mye på de enda, men ser veldig strøkne ut. Med gode bridgestone 255/40-17 bak og 235/40-17 (kan muligens være 225) dekk foran.
  3. Har et problem med min ny innkjøpte 535i som jeg er litt redd kan føre til store problemer. Er altså med M30 maskin. Her er altså problemet: Kjølevannet ser brunt ut, og ser "kremete" ut, men lukter ikke noe olje. Har peilet oljen, og oljen ser fin og ”naturlig” ut. Kjølevannet bygger opp trykk osv som normalt. Motor/motorrom ser tørt og fint ut, og lekker ikke. Motoren holder seg fint på driftstemperatur, og koker ikke over. Varmeapparatet i bilen, blir ikke ordentlig varm. Setter den på full guffe med varme, men det blåser kun kald luft. Må kjøre bilen på turtall for å få varme (får nesten ikke varme i 5gir, må gire ned og få mer turtall for å få varme), Men varmen er minimal. Det blåser også mer varme på sjåførsiden enn på passasjer siden (tror dette kan ha noe med luft spjeld å gjøre?) Tidligere eier har hatt problemet med varmen siden har kjøpte bilen, men har ikke sjekket kjølevannet, og ikke brydd seg om feilen. Noen som har noen formeninger, eller har opplevd det samme? Er det topp-pakningen som er i stykker, eller kan jeg være så heldig at det er avleiring/møkk fra kjølekanaler osv? Setter veldig stor pris på hjelp og innspill
  4. Men toppen på B35 passer ikke på b34 da elleh?
  5. Men begge motorene egner seg bra til turbo konvertering?
  6. Hva heter fargen på denne bilen?
  7. Litt off topic, men regner med at du kan dette Er det noen forskjell mellom m30b34 og m30b35? Eller er det samme motor, men forskjellige betegnelser?
  8. Veyronen er rask og god, men syntes den tar seg dårlig ut i svinger. Er selv skuffet over min Zr1 som er full oppgradert
  9. Det Racing Modifications hva hjelper det med? Er det kun plastikk, vinge og andre aerodynamiske deler? Eller er det liksom en fullpakket racerbil med motor og alt? Er det bedre å kjøpe den Modifications pakka, eller trimme den på den vanlige måten? Lurer på å gjøre dette på corvetten.
  10. Og hvilken bil kjøpte du? 06' 318d ser det ut til, ifølge signatur
  11. Du får slå til nå, Kevin
  12. Jævli fin den. Men det begynner vel å bli en stund siden han fikk denne. Og den har vært postet her ute flere ganger før
  13. Link til salgs annonse http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
  14. God jul og godt nytt år
  15. Go for it Fredrik Ble smooth
  16. Er i level 21 på A-spec og 13 på B-spec.
  17. Disse skal jeg rusle rundt i
  18. Noen som vet om det ligger ledninger klar til vindusheien? Går jo sikkert ann å kjøpe to bakdører fra en demontert bil med hele mekanismen orginalt
  19. Står rett over her. Bud over 3000,-
  20. Er kjekt det. Har her på følelsen at det er en del jobb : /
  21. Hei Lurer på å kjøpe e39, og har funnet en potensiell. Men en ting den mangler, som jeg godt kunne tenkt meg. Det er selvfølgelig el.vinduer bak. Er det noen har som har ettermontert dette før? Hva må byttes osv? Er det veldig mye jobb, eller er det like greit å vente til jeg finnet en med dette orginalt? - Fredrik
  22. Åja? Fordi jeg sendte e-post til kontaktperson i annonsen på finn.no. Og fikk svar halv ett i natt at den var solgt. Men vet du om andre steder det er rust? Understell, jekkfester, kanaler osv. Andre feil/mangler? Send gjerne en PM - Fredrik
×
×
  • Opprett ny...