Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Skal ikke kappe noen som helst fjærer på bilen. Gidder ikke å gjøre det på jalla måten, bare for å få den litt lavere. Når det bare koster en tusenlapp, får å det gjort ordentlig.
  2. Har aldri kjørt med bilen med orginale fjærer. Men kan tenke meg at det er ganske så "båt aktig" ja. Er ganske så stiv og fin nå ja Trur jeg skal sette på noen senkeskåler foran, da blir den ca 10mm lavere
  3. Hvis du leser litt over, så skal han kjøpe felgene, ikke selge dem
  4. Her er da min med 35/30 senk og 18" felg. Syntes det er helt passe. Selv om jeg ønsker den litt lavere foran, men det fiksær vi
  5. smuuth. Felgene kledde bilen utrolig bra. Litt senk hadde ikke skadet, men det ble ikke så galt heller....
  6. Er vel lettere å finne et lakkverksted i nærheten, som kan blande dette for deg. Enn å bestille over internett?
  7. Nei, de har et rekkehus på Gulset. Ravnåsen tror jeg det heter. Men kanskje de har kjøpt seg hus også? er ikke helt sikker. De hadde en grønn e34 før også. Med "M5-gjeller" på sidene å greier.
  8. Har sett den e36en selv. Kjenner eieren. Han er en familiefar på noen å 40 år vil jeg tippe (gikk i samme klasse som sønnen). Bilen var rød for noen måneder siden, og han har nå lakkert bilen sort som vi ser. Men når man åpner opp dørene på bilen, ser man med en gang at den er opprinnelig rød. Bilen bråker noe jæævelig også. haha. Ler hver gang jeg ser den.
  9. Har sett det på gatebil et år jeg også, har en slitt en liggans i klesskapet. Men bruker den bare når jeg er hjemme. Gidder ikke å gå rundt med den i byen. hehe
  10. +1. Men må si at du har vært veldig flink, og hatt pågangsmot til å gjøre så store inngrep som dette.
  11. Velding fin touring. Kun en ting å klage på, angel eyes lyktene foran. Liker ikke helt disse på e34, men det er da min mening Et spørsmål, hvilket merke er eksosen din?
  12. 91 brei ved torpedovegg helt innerst. 42 høy under hattehylla Tusen takk
  13. Tror det er lettere for deg å selge 17". og kjøpe 18" Nå har du jo muligens en kjøper også...
  14. Ahh, har ikke sett tråden din enda jeg xD Dette blir bra vettø. Legg ut noen bilder med go motor'n også da
  15. Hei. Er det noen som vet hvor stort bagasjerommet på en e34 sedan er? Tenker på bredde og høyde (cm) under hattehyllen... Har ikke bil tilgjengelig til å måle for øyeblikket :s Takk - Fredrik
  16. Blei gromt dette. Video snutt ønskes Hvordan Xenon lys bruker du?
  17. Ska du lakke din nå snart elr?
  18. Eiker motorsport selger disse. - http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1108 Til 1 998,-
  19. Kjenner en som betalte 4k, dog på en Volvo. Men han gjorde allt forarbeidet selv da.
  20. Litt feil del av forumet dette vel?
  21. Skulle heller beholdt listene sorte. Sort og hvitt er tøft!
  22. Åja, det var sånn det var Men da tror jeg det passer rett på
×
×
  • Opprett ny...