Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hadde satt pris om noen av dere kunne ha gjort noen endringer på bilen min i photoshop Noen forslag: - Sorte nyrer - Sorte lyker - Gule lyker ( de innerste og tåkelys.) Eller hvis noen av dere er flinke Sette på Frontleppe av type Rieger link: http://i48.tinypic.com/120lao8.jpg Eller ac schnitzer type som denne: http://i50.tinypic.com/2092frr.jpg hvis det er mulig å gjøre det da På denne:
  2. Passer til alle disse Martin
  3. Trenger ikke hattehyllen, så hadde vært fint om du demonterte av den.
  4. Ok, jeg har rullegardin i min nå, men den er stygg og slitt, så jeg trenger en ny. Hvor mye skal du ha for denne da, ink frakt? Med de to festene for sikkerhetsskyld
  5. Hei. Er rullegardinen orginal?
  6. Hvordan sideskjørt er det til e34?
  7. Så en hvit e36 M3 firedørs på veien hjem fra skolen på Fredagen. Tok bilde av den, men ettersom jeg klarte å miste mobilen noen minutter seinere, så har jeg de ikke lenger :S
  8. Hei Vi fikk opp en feilmeldig når vi startet bilen i dag morges, og fikk et lite sjokk Det kom opp et bilde av en bil på en bukk, når vi startet bilen.Og nå lurer vi da på hva dette betyr? Har det noe med at bilen skal på service? Står ingen ting om dette i manualen. Finns det en liste på internett, der det står hva de forkjellige meldingene betyr? Bilen er en 06' e61 med X-drive - Fredrik
  9. Trenger noe å pynte veggene på rommet med. Vil da gjerne ha noe BMW realiterte saker, plakater,flagg osv Noen som vet om noen norske sider som selger noe slikt? Selger de dette hos BMW forhandler? - Fredrik
  10. Huff huff, triste greier. Ps. Det er E61, siden det er en touring
  11. +1, godt å bo litt unna kriminaliteten ja;)
  12. Hei. Vil helst slippe å kjøpe felger, der jeg må bruke spacere, eller skadde felger.
  13. tøøft! Sleng ut noen bilder nå da!
  14. Skal du bruke de felgene der i år?
  15. Hva er minstepris? Stand på dekk og felg? mye slitt? kantkjørt? Mvh Fredrik
  16. Gratulerer med en herlig/heftig E39! Lemans fargen og de individual interiøret passer jo helt perfekt. Har du noen motorbilder da?
×
×
  • Opprett ny...