Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Så det går ann å tune bilen også? Kanskje jeg kjøper meg et nytt spill i morgen
  2. Likte den sorte M5'n bedre
  3. Fy fader, tenk å ha disse to da
  4. Hadde vært fett med et treff ja
  5. Skjønner ikke helt hva du skriver, men tror du får fortere svar, hvis du legger ut en tråd på www.diskusjon.no
  6. Skal du bytte den i 4hjulingen??
  7. Syntes felgene er drit fete jeg, se de i dagslys, og du kommer til å få en helt annen mening
  8. Update Fredrik'!? :D Flere bilder ønskes!
  9. Håper den nye M5'n får noen små tall (0-100km/t) : D
  10. Var på BMW Welt for to år siden selv, en skikkelig kul opplevelse, anbefales til alle her på forumet
  11. Hvor er du holder til?
  12. Sykt rått, drømmebord
  13. Er bilen fortsatt til salgs, hva er budet nå? Bare for bilen - Fredrik
  14. jo, mener eg har sett den som profil bilde her inne.. Jeg har den som profil-bilde. Men jeg er desverre ikke eieren da
  15. Deilige felger det der!
  16. Kunne du velge skrifttype å sånt også eller?
  17. Ja, tenkte på det stedet der Martin handla sitt, så det vet jeg hvor er.
  18. Hvor lang leveringstid er det på slike klistremerker?
  19. Skikkelig fin den bilen din har blitt Astri, Gratulerer
  20. SF-Performance (Sandefjord-Performance) :D
×
×
  • Opprett ny...