Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Høres da bra ut, mer info om bilen? modell og motor? Flere bilder?
  2. Utrolig bra prosjekt! Stå på!
  3. HVA skulle de uti der å gjøre da? hahah
  4. Må si meg enig med de mattene som du har på gulvet.
  5. Schmiedmann, Norsk butikk: http://motortechnik.no/
  6. Håper du beholder bilen, skikkelig fin bil, blir bra med nye eksos
  7. Tror du må snakke engelsk med denne mannen
  8. Nei, får det 3 August, men vet jeg kommer inn på TIP da
  9. Har dere fått svar allerede?
  10. Ikke solgt ENDA?? :OO
  11. +1
  12. Hvilken farge har bilen? (bilder?) Manuell eller automat?
  13. Åja, så det nå. Sorry....
  14. Kult, husk p ta mange bilder da. Er du så heldig at dette er med manuellkasse også du da?
  15. Ikke E60, da heter den 545
  16. Hvilken motor satt det i denne orginalt? Flere bilder? Hvilken modell er dette? Hvilke seter er det i den? Er interiøret montert i bilen, eller er de løst?
  17. "noe rust, står med skilt og i grei bruksstand. " Vil tro at det går ann å kjøre den da. eller?
  18. Girkasse: Manuell Så, ja
  19. Nå må du huske å vaske bilen godt da
  20. Motor technik selger dette, blir kalt for KN Powerblanket. Link her: http://motortechnik.no/5_serie/E34/utst ... .htm#pg100
×
×
  • Opprett ny...